pondělí 10. července 2023

 Ahojky všichni taky jsem si všimla že mi to nejde pěkně mě to nasralo nevim proč to nejde taky z webu na kterým se dívám na přeložené mangy to má taky tak že jí nefungujou mám jediné logické vysvětlení že za to může ta stránka. Mám toho tam hodně takže mi to potrvá jestli vůbec to dám dohromady ale budu to dávat na jinej web takže vás to bude směrovat na čtení mang jinam můj web bude pořád aktualní doufám že to nějak dám dohromady tudíš budou mít moje překlady zpoždění chci dát dohromady nejdřív tohle dokonce mi to zablokovalo i mangy který jsem ještě nezveřejnila na můj blog bohužel. omlouvám se za nepříjemnosti ale neni to moje chyba nevim co se stalo

1 komentář:

  1. Nemusíš se omlouvat to se stává 😊těším se až si přečtu vše znova co tu máš přeloženo tvá fanynka ☺️

    OdpovědětVymazat